Informacje na temat prywatności
Informacje na temat prywatności
I. Postanowienia ogólne
-
Administratorem danych osobowych zgodnie z art. 4 punkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (zwanego dalej: „RODO”) jest Mixánek s.r.o., IČ: 27485081, z siedzibą: Ohrazenice 154, 511 01 Turnov (zwany dalej: „administratorem”).
-
Dane kontaktowe administratora to:
-
adres: Mixánek s.r.o., Ohrazenice 154, 511 01 Turnov
-
e-mail: info@wciagniki-liftket.pl, telefon: 00 420 481 313 142
-
-
Przez dane osobowe rozumie się wszystkie informacje o identyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej; przez możliwą do zidentyfikowania osobę fizyczną rozumie się osobę fizyczną, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, zwłaszcza na podstawie konkretnego identyfikatora, takiego jak imię, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
-
Administrator nie wskazał pełnomocnika ds. ochrony danych osobowych.
II. Podstawa prawna do przetwarzania danych osobowych
-
Podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych stanowi realizacja umowy między Panią/Panem a administratorem danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 punkt b) RODO. (zwana dalej „realizacją umowy”) – przetwarzanie danych jest konieczne do realizacji umowy, której stroną jest podmiot danych, lub w celu podjęcia działań na żądanie podmiotu danych przed zawarciem umowy.
-
Po stronie administratora nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji w rozumieniu art. 22 RODO.
III. Cel przetwarzania, kategorie i pochodzenie danych osobowych
Podstawa prawna | Cel | Dane | Pochodzenie danych |
---|---|---|---|
Realizacja umowy | Realizacja zlecenia lub odpowiedź na zapotrzebowanie wysłane za pomocą formularza kontaktowego | Dane osobowe klientów (dane kontaktowe) | Formularz kontaktowy, zlecenie |
IV. Okres przechowywania danych
-
Administrator przechowuje dane osobowe
-
W przypadku zgłoszenia zapotrzebowania dane osobowe zawarte w formularzu przetwarzamy wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi lub rozpatrzenia zgłoszonego zapotrzebowania /wyłącznie przez okres prowadzenia negocjacji w sprawie zawarcia umowy/ do 1 roku od dnia Pani/Pana zapytania, jeżeli nie zostanie udzielona zgoda na dalsze przetwarzanie.
-
W przypadku zlecenia – na okres niezbędny do wykonywania praw i wypełniania zobowiązań wynikających ze stosunku umownego między Panią/Panem a administratorem oraz do dochodzenia roszczeń ze stosunku umownego. (przez okres 15 lat od zakończenia stosunku umownego).
-
-
Po zakończeniu okresu przechowywania danych osobowych administrator usunie dane osobowe.
V. Odbiorcy danych osobowych (podwykonawcy administratora)
-
Odbiorcy danych osobowych to osoby:
-
Dane osobowe podmiotów danych mogą zostać w celach prawidłowej realizacji umowy udostępnione osobom, które na rzecz administratora świadczą usługi prawne, księgowe i usługi IT służące zapewnieniu prawidłowego dopełnienia zobowiązań określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych podmiotów danych do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej ani innym osobom niż osoby wymienione powyżej.
-
VI. Przysługujące Pani/Panu prawa
-
Zgodnie z warunkami określonym w RODO ma Pani/Pan
-
prawo dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO,
-
prawo do sprostowania danych osobowych na podstawie art. 16 RODO oraz prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO,
-
prawo do usunięcia danych osobowych na podstawie art. 17 RODO,
-
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 21 RODO oraz
-
prawo do przenoszenia danych osobowych na podstawie art. 20 RODO.
-
-
Ponadto ma Pani/Pan prawo do złożenia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy uważa Pani/Pan, że zostało naruszone Pani/Pana prawo do ochrony danych osobowych.
VII. Sposoby zabezpieczenia danych osobowych
-
Administrator oświadcza, że podjął wszelkie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zabezpieczenia danych osobowych.
-
Administrator podjął środki techniczne w celu zabezpieczenia baz danych oraz baz danych osobowych w formie papierowej, zwłaszcza takie jak hasła, programy antywirusowe, tworzenie kopii zapasowych, przechowywanie w miejscach zamkniętych na zamek.
-
Administrator oświadcza, że do danych osobowych mają dostęp wyłącznie osoby przez niego wyznaczone.
VIII. Postanowienia końcowe
-
Poprzez wysłanie zlecenia za pośrednictwem internetowego formularza zlecenia lub zapytania za pośrednictwem internetowego formularza zapotrzebowania potwierdza Pani/Pan, że zapoznał(a) się Pani/Pan z warunkami ochrony danych osobowych i że je Pani/Pan w pełnym zakresie akceptuje.
-
Administrator ma prawo zmienić niniejsze warunki. Nowa wersja warunków ochrony danych osobowych zostanie opublikowana na jego stronach internetowych.
Niniejsze warunki zaczynają obowiązywać z dniem 25.05.2018 r.